Tuesday, January 21, 2020

Filem Korea | Quantum Physics (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem mengenai seorang lelaki yang percaya dengan Quantum Physics dalam kehidupan harian beliau.. Kerana yakin dia membuka sebuah kelab besar dan mengambil seorang perempuan untuk berkerja dengan beliau.. Malangnya ada satu peristiwa bila lelaki ini salurkan maklumat dekat polis tentang penagih dadah, beliau yang ken semula.. Konspirasi besar melibatkan bukan sahaja dia tapi orang kerajaan yang ada kuasa dan juga pendawakraya.. Memang menarik dan terus je cerita ini.. Akhirnya yang bersalah tetap tertangkap juga.. Kisah yang menarik..

Movie: Quantum Physics
Native Title: 양자물리학
Also Known As: Yangjamullihak , By Quantum Physics: A Nightlife Venture
Screenwriter & Directors: Lee Sung Tae
Genres: Crime, Drama, Political, Investigation
Country: South Korea
Release Date: Sep 25, 2019
Duration: 1 hr. 59 min.
Lee Chan Woo runs a nightclub. A drug case that draws the name of a famous entertainer takes place. Lee Chan Woo knows that the prosecution and politicians will get involved. He decides to investigate the drug case by himself. He gathers together people including Sung Eun Young and Park Ki Hun.

9 comments:

  1. waalaikumussalam. ok boleh try tengok time lunch hour ^_^

    ReplyDelete
  2. quantum ni pasal movie ant man lak...
    menarik jugak nih kalau cerita genre gini...

    ReplyDelete
  3. baca tajuk ingatkan Ant Man. Haha Okay boleh layan jugak ni. ^^

    ReplyDelete
  4. macam best ! will check it later

    ReplyDelete
  5. Nak tengok!! Tengok kat mana? Saya minat sains jugak

    ReplyDelete
  6. ooo macam menarik ni kisah2 penyiasatan...kita suka!

    ReplyDelete
  7. kalau hero hensem nak tgk haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »