Friday, November 27, 2020

27 November Datang Lagi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Bertambah setahun lagi usia Sha.. Makin dekat ke angka 40.. Tahun ini walaupun sambutan dalam PKPB tetap meriah.. Ucapan dari anak-anak dan suami serta rakan-rakan.. Memang bahagia walau sederhana dan biasa-biasa sahaja.. Encik suami belanja kek tapi suruh Sha tempah sendiri.. Hehehe.. Sha tempah kek keju kesukaan Sha dan anak-anak.. Memang tak ada kek lainlah, kek keju je yang jadi kegemaran kami anak beranak.. Petangnya gi ambil kek dan tapau makanan.. hehehe.. Merialah walaupun sambut berempat je.. Alhamdulillah November 2020 tetap memberi kenangan yang bermakna buat Sha..

Pizza dan sushi.. Western & Japan..

Dari seorang penulis buat Sha.. Sebuah novel yang sangat cantik.. Isinya harus dirahsiakan atas permintaan penulis tersebut..

Kawan pejabat buat jamuan semalam.. Dapat kek keju.. Alhamdulillah..

Ini hadiah untuk diri sendiri.. 2 pasang baju Sabella.. Sha beli yang ready stok dengan seller, tu yang cepat dapat.. Beli 25.11, 26.11 terima dan hari ni dah pakai sepasang.. hehehe..

Hadiah dari encik suami.. Beli petang tadi, jadinya kita tayang gambar model pakai jelah ye.. Next week kot baru sampai.. Yang ini pun Sha beli yang ready stok dengan seller.. kalau pre order, next month baru dapat..

Hadiah dari rakan pejabat.. Coklat Cadbury yang memang kesukaan Sha..

Petangnya adik-adik kantin belanja Nescafe ais cup besar.. Entah mana diorang tahu, hari ini birthday Sha.. Terharu pula rasanya bila orang ingat.. 

10 comments:

  1. Sanah helwah Sha
    Banyak dapat hadiah tu :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. selamat ulang tahun kelahiran Kak Sha..
    semoga sihat dan bahagia sentasia =)

    ReplyDelete
  3. Selamat hari lahir, Kak Sha. Semoga dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan.

    ReplyDelete
  4. Happy birthday! Bestnya kek keju dan hadiah tu 😘

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday Sha. Banyak dapat hadiah. Meriahnya!

    ReplyDelete
  6. uihh cantik bajunya sha! minat pula :)

    ReplyDelete
  7. waa kak sha dpt kek keju semperna hari lahir.. alhamdulillah! happy belated birthday kak sha :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »