Thursday, November 26, 2020

Random Photo #27 2020

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Kenangan itu andai disimpan dalam gambar pasti boleh direnung semula.. Sekeping gambar juga mampu menceritakan pelbagai rasa buat yang melihat.. 

11 Nov 2020.. Mujurlah encik suami tergerak nak tukar minyak hitam lebih awal.. Rupanya tangki minyak hitam tu dah bocor.. Minyak hitam dah kering dah, patutlah tiap kalj bawa kereta ada bunyi pelik.. Alhamdulillah ada kawan encik suami tolong, tak adalah kos pembayaran..

Jeruk kedondong.. Pengasuh anak Sha bagi..

Laksa ini pun pengasuh anak Sha bagi.. Siap telefon suruh datang ambil sebab nak bagi dekat Amani dan Imani.. PKPB ini Sha tak hantar anak-anak ke rumah pengasuh, tu yang pengasuh rindu.. 

Mee kicap kesukaan Sha dan encik suami.. Rasanya tetap kekal sama.. Tak berubah dan makin sedap.. Puas makannya.. Set ini RM7 sahaja..

Dating berdua di pagi Ahad.. Lama tak berdua.. hehehe..

Ini stok untuk tenangkan emosi.. hahaha.. Taklah.. Memang sha selalu buat stok coklat.. Tambah bila membaca.. Memang rajin ngunyah coklat sambil santai membaca.. hehehe.. selalu beli Cadbury dan Beryls..

7 comments:

  1. minyak hitam bocor, nasib baik nampk dan tukar.. kalau tak, boleh meletop kan kereta?

    ReplyDelete
  2. Yang last tu tak boleh tahan. Aduh. Coklat owh coklat.

    ReplyDelete
  3. weekend morning, aida & husband sure spend time breakfast sama2.
    anak2 tido rumah. terutama skang musim covid-19, kan. lagi la tak kasik diorang keluar.
    kami makan sama2. naik motor je, Sha :) hi hi hi...

    ReplyDelete
  4. Paling tertarik dengan gambar last tu. Sedapnya coklat.

    ReplyDelete
  5. stock chocolate tu i like kak.. sama kita !! wajib ada.
    bukan makan selalu tp kena ada..

    ReplyDelete
  6. lamanyaa shida xmkn laksa shaa..tiba2 rasa nk mkn pulak..kena gi cari hehee

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »