Cindai Berdarah oleh Indah Hairani - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, January 12, 2018

Cindai Berdarah oleh Indah Hairani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel ke lapan.. Yang ini Sha baca di PNM e-Reader..

Ceritanya agak bercelaru.. Tapi menariklah dibaca.. Mengenai dengki yang membawa kepada keturunan ke tujuh.. Semuanya disebabkan seorang lelaki.. Yang dibunuh, yang berdendam.. Adoilah.. Parah sungguh..

Penamatnya tergantung.. Tidak ada penerangan mengenai hubungan antara watak utama.. 

Sha baca pada 10.01.2018 dan selesai pada 11.01.2018..

(ebook - PNM e-Reader)

8 comments:

  1. ciktie pun dah baca! tak sempat nak taip ulasan lagi.. tapi cerita ia best juga..

    ReplyDelete
  2. Kejapnya akak baca... jealous huhuh...

    ReplyDelete
  3. mcm best je.. kne cari nih.. cikyan suka novel pelik mcm nih..

    ReplyDelete
  4. tengok nama penulis pun dah faham kenapa ceritanya macam tu. Nak semua orang hairan :P

    ReplyDelete
  5. Cerita mcm ni tak boleh nak expect ending bagus kan

    ReplyDelete
  6. tergantung ke? nanti ada buku kedua kot

    ReplyDelete
  7. saya dulu minat baca novel, tapi sekarang kalau baca mesti sakit kepala. Emosi tak tertahan. hahhaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..