Friday, January 12, 2018

Cindai Berdarah oleh Indah Hairani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel ke lapan.. Yang ini Sha baca di PNM e-Reader..

Ceritanya agak bercelaru.. Tapi menariklah dibaca.. Mengenai dengki yang membawa kepada keturunan ke tujuh.. Semuanya disebabkan seorang lelaki.. Yang dibunuh, yang berdendam.. Adoilah.. Parah sungguh..

Penamatnya tergantung.. Tidak ada penerangan mengenai hubungan antara watak utama.. 

Sha baca pada 10.01.2018 dan selesai pada 11.01.2018..

(ebook - PNM e-Reader)
Published March 2017 by KarnaDya..

13 comments:

  1. ciktie pun dah baca! tak sempat nak taip ulasan lagi.. tapi cerita ia best juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum dear, tqvm atas segala dan komen. love u dear.

      Delete
  2. Kejapnya akak baca... jealous huhuh...

    ReplyDelete
  3. mcm best je.. kne cari nih.. cikyan suka novel pelik mcm nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam dear, semoga Nur Azian sedia luangkan waktu utk menghayati CB. Tqvm and love you

      Delete
  4. tengok nama penulis pun dah faham kenapa ceritanya macam tu. Nak semua orang hairan :P

    ReplyDelete
  5. Cerita mcm ni tak boleh nak expect ending bagus kan

    ReplyDelete
  6. tergantung ke? nanti ada buku kedua kot

    ReplyDelete
  7. saya dulu minat baca novel, tapi sekarang kalau baca mesti sakit kepala. Emosi tak tertahan. hahhaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »