Thursday, January 18, 2018

Pemusnah Hati oleh Siti Khadijah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kisah yang sangat menarik.. Seorang anak jadi taruhan akibat kejahatan seorang bapa.. Dendam seorang polis membawa kepada anak yang terpaksa menanggung akibat perbuatan jahat ayahnya.. Bagaimana dua hati ini ingin bersatu andai ada dendam, rasa bersalah dan kebencian di tengah-tengah.. Siapa sangka pertemuan tak diduga rupanya bukanlah pertemuan pertama.. Menarik dan juga tragis.. 

Sha start baca pada 15.01.2018 dan berjaya habiskan pada 16.01.2018

(ebook - PNM e-Reader)

9 comments:

  1. aduhhh cepat betul akak baca.. kalo sy, amik mse smggu jugak laaa.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seminggu tu okay apa.. Tak adalah lama.. Jom baca cikyan..

      Delete
  2. ada nampak novel ni dekat kedai buku haritu. ingatkan cerita cinta

    ReplyDelete
  3. Berapa mukasurat ni Sha..sehari je boleh habiskan..salute ;)

    ReplyDelete
  4. Cepatnya Sha baca. Rasa menarik pulak nak baca novel ni. Pernah baca sekali je novel Siti Khadijah, Bisik pada Langit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menarik novelnya.. Sha dah lama nak baca, sebabkan cover dan sinopsis.. Memang puas hatilah..

      Delete
  5. i would usually read the review and not the whole book hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »