Thursday, January 11, 2018

Dialektika oleh Azman Hussin

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Buku yang sangat menarik.. Sha dapat buku ini sebagai hadiah.. Bila start baca memang tak boleh nak stop.. Gaya penulis memang mampu memikat pembaca..
Gaya penyampaian yang ringkas dengan contoh situasi seharian yang sering berlaku di sekeliling kita.. Memudahkan pembaca untuk memahami, menghiburkan dan dalam masa yang sama punya pengisian dengan isu-isu yang bagus.. Bacaan santai tapi punya isu yang serius..
Sha cadangkan untuk bacaan anda.. 

Sha baca pada 09.01.2018 dan selesai pada 10.01.2018..


Terbitan Pustaka Pemikir

7 comments:

  1. Kalau gaya tulisan menarik memang susah nk berhenti baca kan sha.

    ReplyDelete
  2. Mcm cerita yg lain Dari yg lain je ni. Tajuk pun dh pelik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia bukan novel mama.. Lebih pada kupasan isu semasa dalam bentuk dialog..

      Delete
  3. lama xbaca novel.. yg ada pun tak terhabis lg

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »