Nota oleh Shaz Johar - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, January 20, 2018

Nota oleh Shaz Johar

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kisah seorang penulis yang tak berjaya.. Dibuang kerja, ditinggalkan awek cuba untuk menulis kembali.. Dapat idea mengenai satu kish pedolifia yang tergantung... Bila dia cari satu-satunya manusia yang masih hidup untuk kes pedolifia tu, manusia/perempuan tu dah tak boleh bercakap.. So untuk menyampaikan kisah dia, perempuan tu menulis nota.. Setiap hari penulis tu melawat perempuan tu dan mendapat satu nota.. Namun tiba-tiba perempuan yang sihat tu jatuh sakit.. Penulis tu dah tak dibenarkan berjumpa dengan perempuan tu.. Memang pelik..

Ingatkan cerita ini dah habislah bila, penulis tu berjaya terbitkan buku, malangnya tergantung.. Tapi tulah tak banyak penerangan mengenai watak dan penjelasan kepada peristiwa yang berlaku.. Kenalah baca sambungannya pula..

Sha start baca pada 17.01.2018 dan selesai pada 18.01.2018..

(ebook - PNM e-Reader)

11 comments:

  1. Nota ni dah keluar sampai Nota 3 kan..Haritu nampak kat bookstore tapi takda bajet nak grab 3 terus, so pilih buku lain dulu, hehe. Tak puas baca tergantung ni :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a.. ada 3.. akak pun tengah tunggu yg no 2 ngn 3 available untuk dibaca..

      Delete
  2. Dah baca and I would say, yes yes best!

    ReplyDelete
  3. Kisah benar ke ni puan? Nampak macam misteri saja

    ReplyDelete
  4. Ntah2 Ada sambungannya nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ada sambungan pun sis.. sampai nota 3..

      Delete
  5. Kena beli lah nampaknya sha sambungan dia ye. Bertambah lagi koleksi buku tu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..