KASYAF oleh Khairi Mohd - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, January 16, 2018

KASYAF oleh Khairi Mohd

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel ini memang ohsem gila.. Banyak perkongsian yang membuka minda.. Buku ini juga menjadi bukti bahawa terbitan FIXI bukanlah hanya "bacaan dewasa".. Dengan buku ini kita diajak berfikir..

Kesudahannya bersambung.. Namun sebelum buku ini disambungkan, fakta yang diberikan agak meruntun hati.. Bila dendam menguasai diri, manusia lupa pada kebaikan dan nyawa manusia lain tidak lagi berharga.. Pengkhianatan dari seorang kawan memang sangat menyakitkan.. Terbaiklah novel ini.. Semoga sambungannya keluar cepat.. 

Mula baca pada 13.01.2018 dan selesai pada 14.01.2017..

(ebook - PNM e-Reader)

Update khas untuk korang yang berminat nak tahu sambungan Kasyaf.. Penulis dah keluarkan sambungan dia.. Tajuknya Ranea, boleh beli direct dengan Penulis..

http://khairi-mohd.blogspot.com/2018/01/ranea-snippet.html

14 comments:

  1. Ana suka buku mcm ni. Boleh lah beli nanti.

    ReplyDelete
  2. Rasa macam pernah baca dulu, tapi lupa dah, huhu.

    ReplyDelete
  3. fuhhh mcm best.. lain dr yg lain ye kak.. nak cari laaa... nnt nk cari kat kdai buku, ada ke tak...

    ReplyDelete
  4. dah lama tak baca novel melayu..menarik nih..kene cari la..cuma workplace AD mmg novel english je..wuaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh try guna PNM e-reader AD.. cuma tak seseronok membaca buku fizikallah..

      Delete
  5. suka membaca tapi jarang baca novel. tapi unik gak tema novel ni berkaitan pengkhianatan ye

    ReplyDelete
  6. Terima kasih puan, harap2 Ranea mampu memberi rasa yang sama buat Puan. Terima kasih.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..