Monday, January 15, 2018

PA Untuk Dia oleh Syamnuriezmil

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku ke 9 untuk Januari 2018.. Yang ini guna aplikasi PNM e-Reader.. Lebih mudah dan memang ditangan.. Hehehe..

Cerita yang menarik dan tak pernah lagi tak menarik kalau Syamnuriezmil yang punya.. Pasti akan ada pokok persoalan yang nampak sama je tapi olahan yang diberikan tu membuatkan satu-satu cerita tu jadi segar... Trademark Syamnuriezmil, tak gelak tak sah bila baca novel beliau..

Kisah seorang PA yang gagal dalam soal hati dan perasaan.. Dah bagi hint bertalu-talu pun masih fail.. Yang memberi hint pun kira gagal jugalah.. Kalau terus terang kan senang.. Bila soal hati gagal diselami, yang tak bersalah adalah hati yang lain.. Memang kelakar, mampu buat pembaca gelak ketawa dan marah dalam masa yang sama.. hehehe

Sha baca dan selesai pada 12.01.2018..

(ebook - PNM e-Reader)

10 comments:

  1. alaaaa mcm best jeee... nk cari jugak laaa.. cikyann dah lma x baca buku penulis ni.. dlu pnah jugak baca..

    ReplyDelete
  2. PA untuk dia ni berkisarkan kisah apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kisah seorang PA yang hanya tahu menguruskan masalah orang lain tapi bila soal hati sendiri, dia fail..

      Delete
  3. Wah macam best je, teringat cerita Korea tajuk dia jugglers pasal PA juga bercinta dgn bos dia

    ReplyDelete
  4. novel2 dr syamnuriezmil..memang semua pun best best!!

    ReplyDelete
  5. Dh ade drama ke novel ni sha? Tajuk sound familiar.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »