Saturday, December 15, 2018

Nestle: Aiskrim Oreo

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pantanglah ada produk baru di pasaran, nak mencuba je kerjanya.. Kikiki.. Kali ini Sha cuba Aiskrim Oreo pula.. Rasa oreo dan vanilla.. Tak ada keistimewaan yang menarik Sha untuk beli lagi dan lagi.. Sekali sahaja untuk merasa.. Satu ini RM3 tau.. Tak berbaloi sangat pada Sha.. Hehehe.. Ini pandangan peribadi Sha ye.. Untuk yang menggemari Oreo pasti akan menyukainya..

Beli 2 kon ini, makan bersama encik suami..

Inilah rupanya setelah dibuang pembalut..

10 comments:

  1. mmmm ... memang sedap .... lagi2 klu cuaca panas

    ReplyDelete
  2. Agak mahal lah kalau harganya RM 3 satu. Saya tak pernah cuba lagi aiskrim Oreo ni. Lama dah tak makan aiskrim.

    ReplyDelete
  3. oh baru tahu ada produk baru. saya lebih suka cornetto. mungkin sebab harga pun baru rm2 ja kot. hehehehe

    ReplyDelete
  4. Akak pn rs biasa je..nk kena try yg jenis batang tu..rmi ckp sedap

    ReplyDelete
  5. mcm ais krim mini je sha kecik nau

    ReplyDelete
  6. Hmmm boleh lah. Cheery dah merasa. Cuma yg mcm magnum Tu jer tak merasa g huhu. Suami Cari xde pun katanya. Jenis kon nih jer banyak kat pasaran

    ReplyDelete
  7. ada beli tapi belum makan lagi..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »