Monday, December 24, 2018

Persiapan Sekolah Amani & 2019 #3

Assalamualaikum..
Hye semua..

Persiapan yang seterusnya ialah kasut dan stoking.. Untuk entry sebelum ini boleh tengok

Semalam keluar pergi cari kasut dan stoking hitam.. Mula tu nak beli untuk kakak je tapi memandangkan adik pun akan bersekolah agama juga terus belikan untuk adik juga.. Senang.. Kasut dan stoking dah selesai.. Baju-baju sekolah pun dah siap basuh.. Tinggal nak gosok dan jahit tanda nama dan lencana je..

RM27.99 sepasang..
Sha beli untuk Amani sepasang dan Imani sepasang.. RM56.00

Stoking ini Sha beli di Pasaraya Sakan.. Harga untuk dua pasang ialah RM4.60, 6 pasang baru RM13.80.. Masih lagi berbaloi berbanding di kedai-kedai lain.. 3 pasang je dah RM9.90.. Agak mahallah pada Sha..

12 comments:

  1. mhal jgk kasut sekolah sekarang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasut hitam lebih mahal dari kasut putih.. Inipun kebetulan jumpa yang agak berbaloi nak dibeli..

      Delete
  2. kasut hitam tgk mahal juga kan rege nya...belum bli lg ni kasut

    ReplyDelete
  3. Ana pun selesai dah beli persiapan utk syafi. Cuma uniform tadika beli dekat cikgu terus nanti.

    ReplyDelete
  4. sy dgr aritu kasut hitam lg mhl dr kasut putih

    ReplyDelete
  5. Lega bila Beli semua keperluan kan

    ReplyDelete
  6. Mahalnya kasut tu.. biasa² pun mahal ek

    ReplyDelete
  7. Saya beli di Mydin, kasut putih tapi mahal sikit harganya dari yang Sha beli. First time beli barang sekolah anak, lepasni nak tengok2 di Sakan dulu lah.

    ReplyDelete
  8. Dah pakai kasut sekolah hitam x de la penat nk cuci hari2 mcm kasut sekolah putih tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »