Thursday, December 13, 2018

The Witch: Part 1. The Subversion (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pergh!! Filem ini ohsem betul.. Ingatkan betullah budak tu hilang ingatan.. Rupanya dia berpura-pura je sebab nak dapat ubat untuk pulihkan masalah dekat otak dia.. Cerita ini ganas.. Budak perempuan tu bahan ujikaji yang berjaya dan berbahaya.. Cuba dibunuh namun terlepas.. Lepas tu bersembunyi di sebuah ladang dan hidup macam orang biasa.. Dicari sebab muncul semula dalam rancangan tv.. Cuba dibunuh malangnya tak berjaya.. Berjaya ditangkap kononnya tapi sebenarnya membenarkan dirinya ditangkap demi mendapatkan formula pemulihan..

Cerita ini ganas lah juga.. Berdarah-darah dan bunuh membunuh.. Cuma kesudahan dia, Sha tak puas hati.. Ceritanya seolah-olah tergantung.. Harapnya adalah sambungan sebab menarik filem ini.. Nak juga tahu apa sebenarnya yang dicari oleh Ja-Yoon..

THE WITCH: PART 1: SUBVERSION | 27 January 2018 | Action, Mystery, Fantasy |
Sinopsis: A female high school student is trained to become a murder weapon. Medical experiments are used on living bodies in the process. While suffering through an identity crisis, she becomes involved in a crime.

3 comments:

  1. pernah lalu dekat wall fb , ramai orang kata seram tapi best..belum kesempatan lagi nak tengok

    ReplyDelete
  2. Macam best je filem ni bila baca sinopsis. Mungkin juga ada sambungan sebab tu ceritanya tergantung.

    ReplyDelete
  3. mmg x tgk laa sy kalu ada darah2 ni hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »