Thursday, December 27, 2018

Komik Gaza: Detik Awal Palestin Dijajah oleh IF Moses

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik yang sangat menarik dibaca.. Penerangan yang ringkas dan bergrafik membuatkan hati mudah memahami dan tersentuh dengan apa yang disampaikan.. Sesuai dibaca semua peringkat umur dan bagus dijadikan bahan bacaan anak-anak.. Sha pasti komik ini akan ada sambungan.. Ada rezeki akan jadi koleksi Sha juga..

Sha baca dan selesai pada 25.12.2018..

(ebook - PNM e-Reader)

Diterbitkan oleh Iman Publications

11 comments:

  1. Bagusnya..untuk kita lebih tahu dan lebih menagami ianya bermula.

    ReplyDelete
  2. boleh try baca juga komik macam ni kak. terima kasih untuk cadangan.

    ReplyDelete
  3. terbaek.. cara mudah untuk kanak2 faham..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan kanak-kanak je ejulz.. Orang dewasa pun sama..

      Delete
  4. nak baca jugak la. sebab kak sha la sha install balik pnm tu hahaa

    ReplyDelete
  5. Baca komik mcm ni santai2 baru x bosan

    ReplyDelete
  6. penulis dia anak jati palestin ke?

    ReplyDelete
  7. wah menarik....lama tak mencari buku ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »