Wednesday, December 26, 2018

Pembayaran Yuran Sekolah Agama 2019

Assalamualaikum..
Hye semua..


Berjaya selesaikan pembayaran yuran Sekolah Agama Amani dan juga pendaftaran Pra Kafa Imani.. Tahun depan bolehlah mereka berdua ke sekolah bersama-sama.. Tak adalah adik dengki dengan kakak lagi.. kikiki..

Alhamdulillah pembayaran yurannya tak membebankan dan juga dapat Sha selesaikan untuk setahun terus.. Walaupun Sha duduk di negeri Perak tapi bersempadan dengan Negeri Selangor, tu yang hantar anak-anak bersekolah agama di Selangor.. Yurannya memang sangat tidak membebankan.. Untuk Amani, Sha bayar RM139 sahaja termasuk 10 buah buku tulis.. Manakala untuk Imani pula RM90 sahaja.. Bayaran ini untuk setahun.. Selesai dah untuk yuran sekolah pagi dan petang.. Duit buku, perkakas sekolah dan pakaian sekolah..

6 comments:

  1. Alhamdulillah.. semoga anak2 berjaya dalam akademik..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah selesai satu tugas sebagai parents ya :) Selamat bersekolah Amani dan Imani. Kirim salam pd mereka ya kak Sha. Hehe

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. anak-anak sudah mula bersekolah, rumah sunyi sekejap ya kak? nanti balik anak dara sudah riuh rendah. :D hee

    ReplyDelete
  4. Kat opis ni pun ibu2 sibuk gak isi buku kuar pegi byr yuran kafa..oklaa harga x mahal

    ReplyDelete
  5. murah sgt tu utk setahun...tu pun ada jg mak ayah yg liat nk byr kata kakak kt rumah sy tu yg jg guru kafa.... pd hal ddk kt kaw org kaya

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »