Sunday, December 9, 2018

Wall's Solero Split Mangga & Vanilla

Assalamualaikum..
Hye semua..


Disebabkan ternampak pos blogger Mama Tisya mengenai aiskrim ini, petang tu juga Sha gi cari.. Petronas tak ada.. 99Speedmart pun tak ada.. Sudahnya jumpa dekat 7Eleven.. Itupun dah tinggal 2 je.. Memang berbaloilah harga RM1.80 tu.. Puas hati Sha.. Sedap betul gabungan Mangga dan Vanilla tu..


6 comments:

  1. nasib baik tengah sejuk kat sini, kalau panas dah keluar cari aiskrim ni. Dah la plus dengan mangga. fav tu

    ReplyDelete
  2. Nampak sedap je aiskrim tu. Saya tak pernah cuba lagi.

    ReplyDelete
  3. Wah mesti sedap.ni mamanx penah Rasa lagi

    ReplyDelete
  4. dah rs jg. sy ni pantang jumpa mcm ni... lbh2 yg edisi terhad hehehe

    ReplyDelete
  5. sedap kan..nk2 tgh cuaca panas..yummmmyyy

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »