Miss Kim's Mystery (2018) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, December 1, 2018

Miss Kim's Mystery (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..


Disebabkan data internet banyak, dengan tak sengaja nya tertengok drama Korea dekat Youtube.. Ditayangkan di Channel KBS World TV.. Nak tengok? Klik SINI.. Drama yang menarik..

Walaupun sejam je drama inj tapi menarik ditonton.. Kisah mengenai seorang perempuan yang menyamar menjadi cleaner untuk mencari pengintip yang ingin mencuri teknologi syarikat.. Memang menarik dan kelakar dramanya.. Penamat dia ada sedikit twisted.. kiki..


10 comments:

  1. Mesti tengok ni..tq..Drama Special KBS mmg terbaik...dah tengok byk jg. yg best - the Dirge Singer, Let Us Meet, the Buzzcut Love & byk lagi...sukaaa...

    ReplyDelete
  2. Macam menarik juga ni, boleh la nak layan nanti hihi 😁

    ReplyDelete
  3. Wah kelakar ye Jon cerita best

    ReplyDelete
  4. jgn2 cleaner kt opis sy tu pn mcm ni jg😆😆

    ReplyDelete
  5. chanel korea ni byk cite best2 tak sempat nk layan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..