Wednesday, December 26, 2018

Zombie Benar Benar Wujud oleh Muhd. Nur Iman Ramli

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ini antara buku yang bukan novel pilihan Sha untuk dibaca.. Tajuknya sahaja sudah menimbulkan rasa ingin tahu.. Mengisahkan tentang Zombie.. Perkara dan asal usul Zombie itu sendiri.. Sebab buku ini lebih pada perbincangan mengenai kewujudan Zombie dan segalanya yang berkaitan dengan Zombie, maka lambatlah sikit pembacaan Sha.. Tapi berjaya jugalah habiskan walaupun lama gila.. Walhal sikit je mukasuratnya.. Hahaha..

Zombie ini wujud okay tapi bukan dekat Malaysialah.. Tarian Zumba tak ada kena mengena dengan Zombie.. Tu belum lagi mengenai zombi moden yang terlalu taksub dengan sosial media.. Memang banyak yang disentuh dalam ini.. 

Sha baca pada 21.12.2018 dan selesai pada 25.12.2018..

4 comments:

  1. Tak baca lagi buku ni. Nama penulisnya pun tak pernah dengar tapi macam menarik je.

    ReplyDelete
  2. Zombie wujud kat mana? Tahu pasal zombile bila tgk cite omputih 😬

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »