Wednesday, September 25, 2019

Komik | Doraemon #03: Koleksi Dinosaur oleh Fujiko F Fujio

Assalamualaikum..
Hye semua..

Mengimbau zaman sekolah bila membaca kompilasi Komik Doraemon ini.. Buku 3 ini mengumpulkan semua komik berkaitan Dinosaur.. Memang tersenyum-senyumlah bila membaca.. Pada Sha usaha Syarikat Penerbitan Kedokawa Gempak Starz ini sangat bagus.. Bacaan santai bersama anak-anak.. Amani dan Imani dah berulang kali membaca komik ini.. Sampai agak lunyai jugalah komik ini.. Hehehe..

Sha baca dan selesai pada 24.09.2019..

Koleksi peribadi Sha..
Published November 1st 2018 by GEMPAK STARZ

10 comments:

  1. ada jugak belikan untuk bacaaan aiyan, sekarang tulisan dia pun dh besar sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. yang sekarang lebih seronok dibaca sebab tulisan dia besar sikit.. Lepas tu dia dah compile kan ikut subjek.. hehehe.. Sha pun beli untuk bacaan amani dan imani..

      Delete
  2. sonok juga kadang-kadang layan komik macam ni. mengimbau sangat

    ReplyDelete
  3. Teringat dulu kecik2 baca komik ni. sekali mak buang kat belakang umah, gigih p kutip baca lagi. haha

    ReplyDelete
  4. memang leka kalau baca ni. adik ayu sorang memang obses ngan doraemon ni, byk la buku dia. balik sana, iris pun join sama baca.

    ReplyDelete
  5. kalu baca berulang kali tu kena tambah koleksi baru tu sha hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »