Friday, September 13, 2019

Komik Seram | Dahaga Darah oleh Taufan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik ini ada seram, penyiasatan dan thriller.. Sesekali layan komik macam ini, ohsem juga.. Nipis dan bergambar.. Lagi cepatlah bacaan.. Tak sampai sejam dah selesai.. Misteri mayat yang muncul di merata-rata tanpa kesan luka kecuali hilang darah.. Siapakah pembunuhnya?? Mengapa setiap hari ada sahaja mangsa baru.. Pemhunuhan yang sangat misteri.. Penyiasat yang menyiasat kes diganggu mimpi pelik hingga membawa penyiasat tersebut ke saluran pembentung.. Apa sebenarnya yang ada dibawah tanah?? Jomlah membaca..

Sha baca dan selesai pada 12.09.2019..

Koleksi peribadi Sha..
Published July 2019 by Kadokawa Gempakstarz Sdn. Bhd

16 comments:

  1. Wah cantik shot dari Redmi Note 5 Kak Sha :)

    ReplyDelete
  2. Walau komik .Ni kalau PC baca mahu terbawa dalam mimpi.

    ReplyDelete
  3. menarik gak..sampai ke kolong pergi menyiasat..

    ReplyDelete
  4. Macam best.. Akk kalau nk baca buku.. Mesti teringat kt Sha

    ReplyDelete
  5. menarik buku ni.. kalau cerita macam ni sy ok, jangan hantu hehe

    ReplyDelete
  6. sejam jer..berapa mukasurat tu Sha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seratus lebih je muka surat dia.. pastu komik.. tu yang kejap je..

      Delete
  7. kalu komik laju je khatamnya😊

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »