Thursday, September 5, 2019

Top Commentor di Blog Mamapipie

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Ada rezeki di bulan september ini.. Sha berjaya meninggalkan jejak yang banyak di Blog Mamapipie.. Tak sangka bersaing sengit dengan Anies.. hehehe.. Beza 1 komen je.. Pergh!! Berpeluh.. Kikikiki.. Boleh tengok entry Mamapp di SINI ye..


17 comments:

  1. hehe nama ray pun ade kt ctu

    ReplyDelete
  2. Tahniah.. Sy belum dapat masuk carta lg haha..

    ReplyDelete
  3. tahniah2... dana nih rasa banyak dh komen kt blog mamapipie tp masiih tak dpt top ten lg... almaklum jenis sempat blog walking sehari sekali je

    ReplyDelete
  4. yeah.. rajin sha ni gie blogwalking yer..

    ReplyDelete
  5. Tahniah Sha.. mama belum POS lagi hadiah tu nanti mama POS ye.. sori bz bebenor huhu

    ReplyDelete
  6. sy komen/ bw mcm biasa tak terfikir pun benda lain hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah.. tak sangka rezeki datng menjengah kan Anies..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »