Monday, September 23, 2019

Sempena Sambutan Kemerdekaan di Sekolah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Minggu lepas sekolah Amani dan Imani buat sambutan sempena Kemerdekaan dan Hari Malaysia.. Macam-macam aktiviti yang dijalankan di samping pelajar tahun 6 menghadapi UPSR.. Setiap tahap bergilir cuti untuk memberi laluan kepada pelajar yang menghadapi UPSR.. Antara aktiviti yang dijalankan di sekolah ialah Nanyian Koir, lagu patriotik, pertandingan melukis poster, pertandingan deklamasi sajak, pakain beragam dan lain-laian lagi.. Bukan sahaja murid, para guru juga turut memeriahkan suasana.. Memang seronoklah tengok perkongsian oleh guru-guru sepanajng Sambutan Kemerdekaan..

Imani memakai tudung dengan corak bendera Malaysia..

Kakak menang dua hadiah.. Satu pertandingan nyanyian koir dan satu lagi kuiz Arab..

22 comments:

  1. Sambutan bulan kemerdekaan di sekolah dapat menerapkan nilai2 kewarganegaraan kepada murid2

    ReplyDelete
  2. Tahnkah kakak.. hebat... Comes je pakai tudung Malaysia

    ReplyDelete
  3. Ramai org pakai tudung bendera sekarang ni ada jual rupanya ek...
    Tahniah kakak...mesti bangga dpt hadiah kan

    ReplyDelete
  4. alah comelnyaaa...kenapa serius sangat muka tu kakak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia memang macam tu.. ikut perangai emak.. hehehe

      Delete
  5. wahhh tahniahhhh amani menang 2 hadiah! Imani comel je pakai tudung malaysia

    ReplyDelete
  6. Tahniah kakak. Comel imani pakai tudung malaysia tu.

    ReplyDelete
  7. alahai. comel nyer amani.
    senyuman nyer cute!

    ReplyDelete
  8. tahniah amani!! dia mmg suka ambil bahagian mcm ni ya sha?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »