Thursday, September 26, 2019

Novel | Meniti Maut oleh Eyman Hykal

Assalamualaikum..
Hye semua..

Cerita yang menarik dari penulis.. Cerita mengenai seorang anggato BISIK yang menyamar sebagai pemandu demi menyekat seorang pembunuh ekonomi.. Fariz merupakan anggota baru untuk agensi BISIK.. Selepas tugasan sampingan yang agak kurang berjaya, Fariz ditugaskan menyamar sebagai seorang pemandu peribadi kepada Tan Sri Daud.. Tugas sebenar beliau adalah menyiasat mengenai Bruce McCallum yang datang ke Malaysia kononnya atas misi kemanusiaan.. Selain dari tugasan rasmi, Fariz juga terpaksa mengadap perangai Faryna yang sentiasa marah-marah.. Berjayakah misi Fariz dalam membantu menjaga ekonomi Malaysia dari dijajah..? 

Sha baca pada 23.09.2019 dan selesai pada 25.09.2019..

(ebook : PNM e-Reader)
Pinjam dari elib PNM..
Published March 4th 2009 by Alaf 21 Sendirian Berhad

10 comments:

  1. Sinopsis mcm lebih kurang extreme job yg korea movie tu hehe menyamar sbb nak tumpaskan penjahat

    ReplyDelete
  2. Menarik dan tertarik dengan jalan ceritanya.... nk cari lah buku nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah!! Nanti dah baca jangan lupa review ye..

      Delete
  3. Menarik juga sinopsis.. boleh cari nti nak baca.. :)

    ReplyDelete
  4. wah. mcm berat jer novel ni.
    perlu berfikir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berat sikitlah sebab ada dia bubuhkan sekali pasal ekonomi..

      Delete
  5. baca sinopsis mcm temanya agak berat sikit..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »