Monday, September 30, 2019

Rezeki Hari Isnin

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Hari ini ada makan percuma di pejabat.. Kebetulan Bahagian Hal Ehwal Pelajar guna Perpustakaan untuk temuduga biasiswa, mereka belanja kami makan pagi dan juga tengahari.. Jimatlah duit belanja hari ini.. Hehehe.. Selalu je Jabatan dan HEP buat temuduga dekat Perpustakaan ini cuma kali ini je ada makan untuk kami sekali.. Orang bagi, kita makan jelah.. Rezeki jangan ditolak, ye tak..

Sarapan pagi dengan mee hoon goreng dan aneka kuih muih..

Makan tengahari pula nasi putih, sambal ikan cencaru dan masak lemak sayur kobis..

13 comments:

  1. Alhamdulillah
    Rezeki jangan ditolak

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah Sha, rezeki tu sedap lak hehe :)

    ReplyDelete
  3. Rezeki hujung bulan tu kaksha heehe. Dah bgi takkan tgok je kan. hehe malu lapar

    ReplyDelete
  4. wahhh best nih, sarapan pagi sampai makan tengahari lagi pun ada... rezeki jangan di tolak ye sha

    ReplyDelete
  5. Wah, makan free. Rezeki jangan ditolak, Kak Sha.

    ReplyDelete
  6. rezeki mkn2..jimat tkpyh dh kuar bli makanan kn

    ReplyDelete
  7. mmg jimat $$ hari tu ya ;-) rezeki...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »