Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

Friday, May 12, 2017

MAGGI - Ayam Bijan Panggang

Assalamualaikum..
hye semua..

Dah rasa ke Maggi yang baru ini..?
Sha dah beli.. Memang sedap..
Rasa dia lagi umph!!
Mee nya lebih kenyal..
Sup dia memang best lah..

Ini sha masak plain and original..
Tak ada tambah apa-apa sebab nak rasa dulu..
Memang best dan terpikatlah..

Bukan review berbayar ye..

14 comments:

  1. sedapnyaaaaa.
    kena pi beli satu ni. :)

    ReplyDelete
  2. ya saya pun suka makan maggi juga (^_^)hehe

    ReplyDelete
  3. Boleh beli tuk stok bulan puasa nanti ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pun tambah stok nanti.. boleh tukar-tukar menu kan Ana..

      Delete
  4. wahhh macam sdapp jaa. da lama tak beli maggi ni. samyang je rajin beli.hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samyang tak pernah makan lagi.. huhuhu.. Tak berani sebab katanya pedas amat.. tu yg rajin layan Maggi..

      Delete
  5. Arghhh kenapa tunjuk makanan ni.. Dah bersara tau... Skrg dah rasa nak jugak.. HUwaaaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak.. dah bersara ke..Ampun Lea.. 😂😂😂

      Delete
  6. baru makan malam tadi..mmg sedappp dan kenyal dan lebih enjoy dimakan.. ;D

    ReplyDelete
  7. masa makan tertanya2 jenama apa, rupanya maggi, wow improvement, memang sedap gilaaa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI