Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Sunday, May 21, 2017

Gotong-royong​ Kuarters

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sabtu (20.05.2017) ada gotong-royong kat kuarters Sha tinggal..
Nak bersihkan dan beramah-mesra sesama penghuni..
Dengan bantuan pekerja kebersihan, cepatlah sikit siapnya..
Memang banyak khazanah tak pakai yang disimpan penghuni sebelum ini..

Ada juga yang bercucuk-tanam..
Buat line parking motor semula..
Disebabkan encik suami yang mengecat, maka Sha pun ambillah kesempatan..
Suh encik suami buat couple parking untuk kami.. hehehe..
Kebetulan memang ada ruangkan..
Tak sangka pula encik suami buat betul..

Memang acara yang seronok sebenarnya..
Walaupun ada juga yang tak nak joint..
Tapi kita abaikan je.. Ambik yang positif..
Biasalah.. mana-mana tempat pun ada perangai cengginie..
Tak nak bercampur dengan masyarakat..
Tak salah pun kita eratkan hubungan sesama jiran..
Tambah nak puasa tak lama lagi..
Kalau hari kerja tu memang tak adalah kan nak bersua muka..
Hari-hari ginilah boleh berkenal-kenalan..



5 comments:

  1. Aktiviti mcm ni memang kena selalu di anjurkan utk pupuk semangat gotong royong dan mengeratkan ukhwah sesama penduduk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Ana.. Sha kalau takde apa memang jointlah..

      Delete
  2. sekali sekala gotong royong mmg seronok.. Dpt erat silaturahim sekali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesekali memang seronok Lea.. Ini pun gotong royong mengejut.. hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI