Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Wednesday, May 3, 2017

Penulis - Zahida Zarkasi / Tanne Hadihaz / Dannie Sofea / Izz Danea

Assalamualaikum..
Hye semua..

Penulis yang punya tiga nama pena ini memang menarik..
Sha suka karya beliau..
Unik dan ada kelainan..

Antara karya beliau ialah:

Zahida Zarkasi
  1. Kalung
  2. Menjejak Memori
  3. Parut
Tanne Hadihaz
  1. Biarlah Ku Sendiri : Sebuah Kepalsuan
  2. Kembara Cinta
  3. Mawar Cinta
Dannie Sofea
  1. Hanya Pada Mu
  2. Mak Datin Isteri Cikgu
Izz Danea
  1. Alia
  2. Kunci Dimensi
  3. Siapa Nombor Satu
Ini je yang jumpa mengenai karya beliau..
Kalau adayang Sha tak bubuh, boleh maklumkan dekat komen..
Nanti Sha edit entry ini ye..

Boleh ikut beliau di Goodreads : Zahida Zarkasi, Tanne HadihazDannie Sofea & Izz Dania - Instagram : @karya_zz - Facebook : Karya ZZ dan Blog beliau : Catatan ZZ.

6 comments:

  1. Semuanya wani tak kenal hii nampak gaya kena ada kinat nak baca novel haaa.. oh terlupa hari tu ada emel pasal lazada ada sampai x ...mcm x terjawab jerr itu tanya tu.. ke x sampai emel

    ReplyDelete
  2. Hadoii lea makin x punye mase nk mengadap buku.. hurm

    ReplyDelete
  3. Sebab terlalu banyak novel sekarang ni, sy dah memilih novel mana yang patut dibaca 😏

    ReplyDelete
  4. tak pernah baca hasil tulisan dorang

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI