Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Saturday, May 27, 2017

Salam Ramadhan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dah sahur ke??
Hari ini dah start puasa kan...
Sha pukul 4.05pagi tadi dah jaga..
Nak prepare menu sahur.. hehehe..

Korang sahur apa??
Sha punya menu simple je..
Sambal udang, telur dadar, telur mata, bawang+cili padi goreng dan kicap..
Tahun ini Amani dah mula berpuasa..
Sebulan sebelum puasa Amani dah sebok bagi tahu dia nak puasa..
Sha okay je.. Tak adalah nak paksa sangat..
Semoga berjayalah puasa Amani..

Apa pun Sha nak ucap selamat berpuasa..
Sha nak sambung blogwalking.. take care.

5 comments:

  1. Salam ramadhan kareem Sha. Selamat menjalani ibadah puasa dan semoga sentiasa sihat. Semoga ramadhan kali ni lebih baik dr sebelumnya. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  2. W'salam Sha..
    Selamat berpuasa..
    Pagi ni saya pun bangun pukul 4.00 pagi..
    Menu sahur pagi tadi lauk ikan dan sayur goreng sahaja..
    Sangat simple :-)

    ReplyDelete
  3. Waalaikummussalam Sha, salam Ramadan dan buat Amani semoga dapatlah berpuasa penuh hari ni dan hari-hari yg lain..seronok bila anak2 mula belajar berpuasa ni..akk pun bangun jam 4 pagi dgn menu simple..sup daging, ikan tenggiri jeruk goreng campur bawang dan cili api, ikan kembung berlada semalam...;D

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam sha..wah rajin sha..MV menu biskut kurma air panas..anak je makan nasi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI