Thursday, May 4, 2017

Penulis - Anna Lee / Zuliana Abuas / Julia Esqa

Assalamualaikum..
hye semua..

Sha baca karya penulis ini di Wattpad..
Tajuknya Diary Mrs Ben.. Memang best..
Terus fall in love.. Sedangkan Sha ada dua buku beliau..
Cuma belum tergerak nak baca.. Hehehe..

Penulis ini menggunakan nama Zuliana Abuas dan Julia Esqa sebelum Anna Lee..
Sudah lama menulis.. Sejak 2009 lagi..

Anna Lee
  1. Terukir Cinta - published 2013 
  2. Aku, Dia dan Pinky Promise - published 2014 
  3. Yang Luar Biasa Yang Luar Biasa : Diary Mrs Ben - published 2013 
  4. Mencari Mr. Charming - published 2014 
  5. Mesej 
  6. Naskah Terakhir, Laura Isabell - published 2015 
  7. Hello it's me 
  8. Yang Aku Cinta : Bukan Awak Tapi Dia - published 2014 
  9. Couple - published 2015
  10. Jika Aku - published 2017
Zuliana Abuas
  1. Korea I'm In Love - published 2013
  2. Viva Sakura - published 2009
  3. Bunga di Rimba - published 2011 
  4. Tentang Cinta : Biarlah Hujan Berlalu & Sihir Cinta - published 2013
Julia Esqa
  1. Puteri Karla - published 2011

Boleh follow beliau di Facebook Page - Anna Lee, Twitter - anna.lee, Blog - Anna Lee, Wattpad - Anna Lee dan Instagram @annaleejue.

3 comments:

  1. Tak pernah baca any of the arts lagi..nnt boleh cuba baca

    ReplyDelete
  2. belum pernah baca buku dorang lagi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com