Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Friday, May 5, 2017

Massimo Chiffon in a Cup - Cheese

Assalamualaikum..
Hye semua..

Makan apa tu??
Jom try Kek chiffon keluaran Massimo ini..
Kali ini ada perisa baru tau..
Cheese...

Sha jatuh cinta pada bauan pertama..
Bayangkan, ko buka je plastik dia, semerbak bau cheese..
Memang wangi sangat... Buat penggemar cheese mesti suka..
Rasa dia pula.. Memang mewah..
Tapi tak muak tau.. Sedang elok je..
Pada Sha memang sedaplah.. Sha suka..

 
Harga dia RM1.05
 
 
Tengok.. Gebukan kek dia..
Memang best..

Ini bukan review berbayar ye..

18 comments:

  1. Kek chiffon memang sedap makan sebab teksturnya yang lembut dan gebu macam span

    ReplyDelete
  2. ana suka perisa pandan dia. cicah dengan teh panas pun sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandan tak rasa lagi.. nanti nak try..

      Delete
  3. Apa2 makanan pun aroma tu umpan pertama...hihi..kalau kuat aromanya fuhhh memang hati riang..riang nak mencuba...dah cuba,,sedap memang setia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu PC.. aroma tu memainkan peranan..

      Delete
  4. Anak mama memang suka makan kek chiffon. Lembut dan sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang kegemaran bebudak nie mama.. Lembut je..

      Delete
  5. Massimo ni mmg sedap kan sha...
    Yang ni flavor baru, tak cuba lg..
    Nnt nak cuba juga ...

    ReplyDelete
  6. suka beli yg ini, lembut je

    ReplyDelete
  7. Uiss gebu betul dalam dia.. tak pernah cuba lagik kek ni..

    ReplyDelete
  8. Cheese pulak. Hii. Siqah suka Massimo muffin ni,l. Sedap! Nanti nak cuba yang cheese pulak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muffin dia memang sedap.. Yang cheese nie sedap sangat..

      Delete
  9. Sodap kek chiffon keluaran Massimo ni. Tapi yang cheese sy tak pernah try. Selalu beli yang plastik biru tu 😍👍

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI