Thursday, August 5, 2021

ebook | Dunia Billy oleh Amir Sabri, Nor Azri (Ilustrasi)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha baca buku kanak-kanak ini sebelum bagi Imani baca.. Supaya bila Imani bertanya, Sha ada jawapan untuk diberikan.. Kisah Billy yang tidak boleh melihat namun tetap menghargai kehidupan.. Billy mendapat sahabat baru bila ada yang menolong Billy ketika beliau jatuh ke dalam parit.. Persahabatan yang membantu Billy melihat dunia dengan lebih indah lagi..

Sha baca dan selesai pada 03.08.2021..

Sha pinjam dan baca menggunakan Oakbee Buffet..
Published 2015 by Buku Prima @ Grup Buku Karangkraf

3 comments:

  1. Bagus KakSha baca dulu sebelum Imani baca. Dah tahu cerita senang nak menjawab bila ada soalannya tu. Buku yang bagus untuk anak anak.

    ReplyDelete
  2. Salam, bagus baca dulu sebelum bagi anak baca. Pinjam buku kat oakbee buffet, good info, thanks for sharing.

    ReplyDelete
  3. Cute lah kaksha ni. Fahamkan dulu jalan cerita baru bagi imani baca. kalau tak nanti garu kepala heheh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »