Sunday, August 1, 2021

Magnum Chocolate Truffle

Assalamualaikum..
Hye semua

Aiskrim yang sangat mengancam, mewah dan mahal.. Kikiki.. Dibuat menggunakan coklat Belgian yang mewah.. Harganya pun sedikit mahal dari aiskrim magnum yang sedia ada.. Memang puas hatilah makan Magnum Chocolate Truffle ini.. Mewah coklatnya.. Rasa bahagia je bila dapat makan aiskrim coklat ini.. kikiki..

RM5.30

Lapisan coklat yang sangat mengancam..

Sedap dan mewah dengan coklat.. Berbaloi bayar mahal-mahal.. kikiki..

11 comments:

  1. sedapnya aiskrim magnum! nt waktu lunch blh keluar g cr aiskrim kejap.. hihikk

    ReplyDelete
  2. Sedaaapp kan!!! Kat rumah ni mmg asyik la restok eskrem camni

    ReplyDelete
  3. Aiskrim magnum tak pernah tak sedap. Luar dalam mewah dengan coklat. Sedapnya :)

    ReplyDelete
  4. Tak pernah cuba lagi aiskrim ni.

    ReplyDelete
  5. Perisa baru ke ni? nak try la. Magnum ni antara fav jugak ekekeke

    ReplyDelete
  6. Jarang dah beli aiskrim Magnum ni sejak terjebak dengan aiskrim kitkat.Hi3.Tapi aiskrim Magnum pun sedap jugak.

    ReplyDelete
  7. Padat juga aiskrim dalam tu. Ain pernah beli magnum apa ntah. Dalamnya cepat sangat cair sampai tak rasa mcm maakan aiskrim haha sedih betul. sikrim orang kayangan gituu tibahh

    ReplyDelete
  8. x pe mahal asalkan puas hati makan kan hii

    ReplyDelete
  9. fuh mengancam! saya pun sangat suka magnum, sebab lambat cair dan tak perlu tergesa2

    ReplyDelete
  10. baru try yg cookies tu.... nnt boleh cari yg ni pulak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »