Ambil Kad Loparan Amani & Imani - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, July 13, 2018

Ambil Kad Loparan Amani & Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pagi tadi pergi sekolah Amani dan Pra Sekolah Imani untuk ambil laporan.. Alhamdulillah.. Kedua-duanya ada perkembangan yang menarik..

Amani tidak ada sebarang masalah.. Cuma kena pastikan momentum pembelajaran dia kekal je.. Keputusan pun Alhamdulillah ada peningkatan.. Kena pastikan dia rajin buat latihan dekat rumah..

Imani pula ada perkembangan yang baik.. Cepat tangkap dan mudah belajar.. Boleh membimbing rakan lain.. Cuma tu lah, cepat sentap dan merajuk.. Adoilah anak.. Kat rumah pun sama..

16 comments:

  1. alololo cepat sentap..btw omei nya dedua

    ReplyDelete
  2. Salam Jumaat, Mama singgah blog walking. Kejap dah tengah tahun kan

    ReplyDelete
  3. Igt masa zaman sekolah amik report card...tkut btul nk bgi tau parent

    ReplyDelete
  4. semoga terus sukses dlm pelajaran..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, semoga terus berjaya amani & imani..

    ReplyDelete
  6. Alhamudulillah.. Insyaallah akan jd anak yg berjaya..

    ReplyDelete
  7. haaaa imani ikut siapa la tu kuat sentap tu, semoga makin cerdik dan meningkat prestasi amani dan imani :D

    ReplyDelete
  8. Imani tu lebih kurang perangai Auni je, kuat sentap dengan merajuk..

    ReplyDelete
  9. dh besor. mek mnyusul pulak nnt. hehe

    ReplyDelete
  10. semoga terus berjaya amani dan imani. anak2 akak belum lagi ambik report card untuk sek.keb. cuma sek.agama je

    ReplyDelete
  11. Moga terus membesar menjadi anak2 pintar 😊

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..