Friday, July 13, 2018

Ambil Kad Laporan Amani & Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pagi tadi pergi sekolah Amani dan Pra Sekolah Imani untuk ambil laporan.. Alhamdulillah.. Kedua-duanya ada perkembangan yang menarik..

Amani tidak ada sebarang masalah.. Cuma kena pastikan momentum pembelajaran dia kekal je.. Keputusan pun Alhamdulillah ada peningkatan.. Kena pastikan dia rajin buat latihan dekat rumah..

Imani pula ada perkembangan yang baik.. Cepat tangkap dan mudah belajar.. Boleh membimbing rakan lain.. Cuma tu lah, cepat sentap dan merajuk.. Adoilah anak.. Kat rumah pun sama..

16 comments:

  1. alololo cepat sentap..btw omei nya dedua

    ReplyDelete
  2. Salam Jumaat, Mama singgah blog walking. Kejap dah tengah tahun kan

    ReplyDelete
  3. Igt masa zaman sekolah amik report card...tkut btul nk bgi tau parent

    ReplyDelete
  4. semoga terus sukses dlm pelajaran..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, semoga terus berjaya amani & imani..

    ReplyDelete
  6. Alhamudulillah.. Insyaallah akan jd anak yg berjaya..

    ReplyDelete
  7. haaaa imani ikut siapa la tu kuat sentap tu, semoga makin cerdik dan meningkat prestasi amani dan imani :D

    ReplyDelete
  8. Imani tu lebih kurang perangai Auni je, kuat sentap dengan merajuk..

    ReplyDelete
  9. dh besor. mek mnyusul pulak nnt. hehe

    ReplyDelete
  10. semoga terus berjaya amani dan imani. anak2 akak belum lagi ambik report card untuk sek.keb. cuma sek.agama je

    ReplyDelete
  11. Moga terus membesar menjadi anak2 pintar 😊

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »