Tuesday, July 3, 2018

Anugerah Pertama oleh Ramlee Awang Murshid

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kisah menarik mengenai Anuar yang diberikan kelebihan selepas ditimpa kemalangan.. Dengan kelebihan yang ada, Anuar menolong Amira dalam menyelesaikan kes pembunuhan kejam.. Amira merupakan seorang pegawai polis yang tegas namun cepat terasa.. Penyiasatan mereka menemukan mereka dengan pembunuh yang sepatutnya mati dalam kemalangan.. Anuar kehilangan kawan baiknya Angela di tangan pembunuh.. Siapakah pembunuh sebenar.. Teka teki yang mendebarkan.. 

Sha mulakan pembacaan pada 02.07.2018 dan selesai pada 03.07.2018..

Buku ini terbitan Creative Enterprise

11 comments:

  1. Selamat pagi Ibu ucapkan, ingatkan penulis dapat anugerah pertama

    ReplyDelete
  2. ejulz suka novel RAM ni :)

    ejulz tag sini
    https://ejulz.blogspot.com/2018/07/giveaway-souvenirs-by-sitiyangmenaip.html

    ReplyDelete
  3. Novel RAM mesti kalau dah mula baca susah nak berenti kan?
    Mrs. A pun suka baca novel RAM cuma sekarang dah jarang membaca novel.

    ReplyDelete
  4. ni novel baru dia ke, ke novel ni lama. rasa mcm pernah tgk cover novel ni.

    ReplyDelete
  5. novel RAM masa zaman awal penulisan ke ni?

    ReplyDelete
  6. Novel-novel RAM memang tak pernah mengecewakan.

    ReplyDelete
  7. Tak pernah tau tentang buku ni. Tapi hasil tangan RAM tak pernah mengecewakan.

    ReplyDelete
  8. Salam. Saya berminat nak beli novel ni. .boleh?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »