2018 Reading Challenge #6 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, July 2, 2018

2018 Reading Challenge #6

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan Jun ini Sha hanya berjaya baca 10 buah buku sahaja.. Kikiki.. Tak berkesempatan langsung nak pegang buku.. Kalau dapat pegang dan baca tu memang ohsem sangat.. Tapi beli memang banyak..

Buku-buku untuk Splendid June:-

6 comments:

  1. banyak jugak tu 10, sha 1 pun tak haha

    ReplyDelete
  2. wahhh 10 dalam sebulan, bulan lepas baru dapat habiskan 1 ni tengah membaca buku fixi yang terbaru

    ReplyDelete
  3. Hebat! Moga dapat capai target untuk tahun ni :)

    ReplyDelete
  4. wahhh byk tu! hjg bln ni ada pesta buku kedah jom lah terjah boleh rembat buku2 baru ;-)

    ReplyDelete
  5. bagi saya 10 buku sebulan memang dah banyak sangat tu..hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..