Berenang Bersama Sepupu - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, July 17, 2018

Berenang Bersama Sepupu

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila sesekali balik kampung dan berjumpa dengan sepupu, apa lagi jomlah mandi kolam.. Kikiki.. Bebudak mana yang tak suka air kan.. Anak buah Sha yang lelaki tu baru setahun umurnya.. Tengah mbuk berjalan.. Bila dapat main air dengan Amani dan Imani, kena buli dengan Imanilah dia.. kikiki.. Abang sado tapi diam je bila Imani buli dia.. Teruja nak balik rumah atuk sebab ada Sepupu, kolam dan basikal.. Siap tidur dalam kereta sepanjang jalan sebab nak main puas-puas rumah atuk..

Patutnya Sha berbekam.. Tapi sebab sampai dah lewat, tak jadilah.. Lepas berbekam, memang kena rest sekejap.. Badan tu penatkan sebab keluarkan darah.. Lain kalilah baru berbekam..

 
15.07.2018

16 comments:

  1. wahhh.. seronok diorang :)

    ReplyDelete
  2. aktiviti mandi manda memang selalunya best. apatah lagi kalau hari panas. hehehe

    ReplyDelete
  3. berenang dlm ni tak risau sgt

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. memang pun.. sampai kecut-kecut kulit main air..

      Delete
  5. ni lg seronok dr hadap gajet kann ;-)

    ReplyDelete
  6. Nasib baik yang mak2 tak mandi sekali.

    ReplyDelete
  7. bdk2 dpt berendam dlm kolam tu seronok la kn...kecik2 lg muat la..kn dh beso tk muat dh

    ReplyDelete
  8. Ni kalau syafi nampak mau dia suruh buka kolam dia tu.

    ReplyDelete
  9. wahhh seronok ya berkumpul dalam kolam tu

    ReplyDelete
  10. dulu mak sedara guna kolam macamni jugak tapi sebab cucu dia selalu balik dia buat terus kolam untuk diorang

    ReplyDelete
  11. dulu kala aida ada beli kolam gini, sha.
    time tu kakak-kakak kecik lagi.
    best kan.
    njoi bebetul anak-anak tu nampak nyer...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..