Saturday, August 29, 2020

Crispy Special Edition: Brown Sugar Milk Tea

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha jumpa flavour ini masa beli flavour Popping Candy.. Sajalah beli nak rasa.. Harga dia RM1 je 1pc.. Bolehlah.. Sha tak berapa gemar rasa dia.. Macam tak kena pula teh dengan coklat.. Bila buka je bungkusan tu, bau teh tu semerbak.. Bau Sha suka.. hehehe.. Wangi.. Rasa bukan kegemaran Sha..

Packaging dia cantik..

Wangi bau teh.. Rasa pula, okay lah.. hahaha.. Kalau peminat teh mesti suka..

3 comments:

  1. belum pernah jumpa lagi. tapi dari instint sendiri mmg cam tak ngam teh n cokelet kan

    ReplyDelete
  2. lam tak makan crispy, coklat favourite ni..hehe

    ReplyDelete
  3. always love crispy tapi original flavor ja heheh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »