Sunday, August 9, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 61

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buat apa je hari ini?? Mak-mak mesti sibuk menggosok baju sekolah dan menyiapkan perkakasan sekolah anak macam Sha kan.. Hehehe.. Rutin harian bila anak-anak kembali ke sekolah.. Petangnya Sha ke rumah sepupu encik suami.. Mengajarkan cara-cara nak buat nasi mandy..

Menu sarapan pagi.. Saja ajak encik suami dating berdua.. Anak-anak tidur lagi.. Sesekali..

Petang tadi kemvali bersenam.. Tak dirancang.. Spontan.. Lama tak melakukan aktiviti riadah ini.. Bila dah lama tinggal, nak mula balik tu dia jadi agak malas.. Tapi kena juga buat.. Doktor dah nasihat..

8 comments:

  1. Alamak baru teringat belum iron baju sekolah!

    ReplyDelete
  2. best suami ajak dating. ^^

    belom ada anak2 kecik, ahad busy mengemas selepas dua hari di kg. ^^

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah
    Semoga sihat2 selalu

    ReplyDelete
  4. bagusnyaa..shida pn lama x beriadah petang2..sibuk keje je..huhuu

    ReplyDelete
  5. wahh..kak sha belajar menu baru.... nasi mandy ni, arabic punya kan?

    ReplyDelete
  6. Dah lama sangat tinggal aktiviti bersenam ni haha berat pun mencanak kemain

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »