Sunday, August 2, 2020

La Cremeria: Indulgent Peanut Butter

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dah rasa ke aiskrim baru dari La Cremeria ini?? Kalau anda peminat mentega kacang, anda pasti akan sukakan aiskrim ini macam Sha.. Sedap untuk tekak Sha yang sangat menyukai mentega kacang.. Tak sangka rasa aiskrim vanila dan mentega kacang sangat sedap diadun bersama.. Hehehe.. 

RM4
Berbaloilah dengan rasa dia.. Sesekali makan aiskrim mahalkan..

Maaflah pencahayaan agak kurang menarik.. Hehehe..

Nampak ke?? Buat-buat nampaklah ye.. Gambar ini diambil di waktu malam di dalam kereta..

12 comments:

  1. aaa but for me, chocomint is the best

    ReplyDelete
  2. hihi saya dah rasa tapi xdan up entry lagi..
    bg saya yang bukan peminat peanut butter.. rasanya sedap dan okay..
    sbb da jadi eskrim kot jadi saya boleh telan =D

    ReplyDelete
  3. nampak sedap tapi tak suka vanilla hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan vanila Farhana tapi peanut butter.. sorry salah info.. hehehe..

      Delete
  4. dah cari tapi tak area area sini. mmg teringin nak rasa... wall's strawberry tu sha dah rasa? tu pun sedap jg

    ReplyDelete
  5. mana dapat beli ya.. 7-11 takda, shell takda, petronas takda, petron takda

    ReplyDelete
  6. belum rasa..nak pi cari, suka peanut butter..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »