Friday, August 21, 2020

Makanan | MyBizcuit Peanut Crunchy Bar

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli sebab perkataan Peanut yang besar tu.. Hehehe.. Apa sahaja yang ada kacang memang akan jadi sangat menarik pada mata Sha.. Alhamdulillah, rasa dia memang sedap.. Buat peminat kacang tumbuk ini antara alternatif yang boleh anda cuba.. Memang berbaloi dibeli dan dimakan.. Cuma isinya tak lah seperti dalam gambar tu.. Lapisan kuning tu beal sikit dan kacang dibahagian tengah tak sebanyak itu.. Namun rasa dia masih umph dan power.. Memang terasalah kacang dia bila mengunyah.. Sedap..

 RM3.90 sebungkus.. Sha beli dekat kedai runcit di Behrang 2020.. Sha tak pastilah dekat pasaraya ada jual ke tak.. Tak perasan pula.. Tapi dekat shopee memang ada jual.. 

 Ada 10pcs dalam peket berasingan.. Pembungkusan je warna-warni.. Rasa sama je..

Tengah-tengah tu kacang..

7 comments:

  1. menariknya... ingat macam kacang tumbuk biasa tu... ini macam biskut ya rupanya...
    dana pun suka kalau ada kacang tumbuk

    ReplyDelete
  2. selalu nmpk billboard mybizcuit ni tp produk dia x penah rasa lg...

    ReplyDelete
  3. atie pernah makan... mmg sedap gila

    ReplyDelete
  4. jemput https://belogsjm.blogspot.com/2020/08/merdeka-giveaway-by-eknsofi.html

    ReplyDelete
  5. Sekarang ni macam-macam versi kacang tumbuk ya. Dulu selalu makan yang bentuk segi empat tu.

    ReplyDelete
  6. sedap tu sha..kalau ade peanut..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »