Tuesday, August 11, 2020

Siri Candy 34: Tunjuk Ajarku: Topik: Kecekalan oleh Candy Factory, Kaoru

Assalamualaikum..
Hye semua..

Siri komik ini sangat sesuai dibaca semua peringkat umur.. Komik yang memaparkan mengenai kecekalan.. Bukan sahaja kepada kanak-kanak tetapi juga orang dewasa.. Ada saatnya kita rasa nak berputus asa sahaja namun semangat yang kuat mampu membantu kita untuk meneruskan halangan dan rintangan yang mendatang.. Komik ini memaparkan mengenai hal itu.. semua orang akan melalaui cabaran dan halangan yang tersendiri.. Sama ada ingin mengalah atau cekal menghadapinya sahaja yang membezakan..

Sha baca pada 05.08.2020 dan selesai pada 10.08.2020..

Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia..
Published July 2019 by KADOKAWA GEMPAK STARZ

5 comments:

  1. sy follow komik one piece ja tupun baca online hehe

    ReplyDelete
  2. saya baru je beli siri candy no 40...first time nk bce siri ni..harapnya best la..

    ReplyDelete
  3. mesti x bosan baca sebab ade kartun2 mcm tu..kan

    ReplyDelete
  4. tambah pulak warna warni kannn...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »