Sunday, August 30, 2020

Makanan | Harumi: Breaded Chicken Mini Satay

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha jumpa produk ini dekat kedai sejuk beku.. Macam ayam gunting tu cuma saiz dia comel dan sangat mudah disediakan.. Tak payah nak nyah beku pun.. Keluar dari peti ais dah boleh goreng.. Sangat sedap.. Bukan sahaja disukai Sha dan suami, anak-anak Sha pun suka.. Kalau tak sempat memnag keluarkan ayam nie, goreng aje untuk anak-anak bawa debagai bekal ke sekolah..

1kg ini RM17.. Dalam dia ada lebih kurang 25 ke 30 keping..

Ini rupa dia sebeljm digoreng..

Setelah digoreng.. Makan macam tu je pun sedap.. Tak payah cicah sos..

3 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »