Saturday, August 1, 2020

Goodreads | Reading Challenge Julai 2020

Assalamualaikum..
Hye semua..

Masih jauh lagi sasaran bacaan Sha.. Ogos dah pun menjelma.. Tak tahulah berjaya kejar ke tak.. hehehe.. Mood membaca turun naik sekarang ini.. Bulan ini dapat baca 18 buah je.. Buku dan ebook.. Hehehe.. lambat pula rasanya nak sampai ke sasaran tu.. hehehe.. Takpe.. Kita usaha je baca.. Selagi boleh baca..  Jomlah tengok buku-buku yang Sha dapat baca bulan ini.. Kalau nak baca review, klik je tajuk tu..



6 comments:

  1. wow..rajinnya membacaaaaaaa..
    atie now mampu movie jaaa...

    ReplyDelete
  2. haish bila la saya bole semangt mcm kak sha..saya baca komik je sekrg..hahahha

    ReplyDelete
  3. cinta itu gila macam best. All the best kaksha!

    ReplyDelete
  4. meh dtg sini sy kasi baca buku2 yg best hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »