Saturday, August 15, 2020

Komik | Under 18 Elite #14 oleh Zint

Assalamualaikum..
Hye semua..

Komik ini bersiri.. Ada 15 semuanya.. Yang Sha baca ini buku sebelum peperiksaan SPM mereka.. Dalam siri ini terserlah sisi lain Fox.. Walaupun tanpa sengaja beliau yang terjumpa dengan anak Cikgu Lis.. Fox berjaya memahami kesedihan yang dirasai oleh Milo.. Dengan bantuan Fox, hubungan antara Cikgu Lis dan Milo bertambah baik.. Nice..

Sha baca dan selesai pada 14.08.2020..

Sha pinjam buku Perpustakaan Negara Malaysia..
Published June 2019 by Kadokawa Gempakstarz Sdn. Bhd.

6 comments:

  1. anak saya peminat comic Kadokawa Gempakstarz SB, if ni ada versi english. nak saya introduce kan.

    ReplyDelete
  2. Adik lelaki saya ada banyak komik zint ni, suka benar dia huhu

    ReplyDelete
  3. Waa, layan under 18, saya pun minat under 18 dari cerita yosi tu. Sekarang dah Elite, banyak jugak tinggal ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com