Wednesday, August 12, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 64

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini berlalu dengan pantas.. hehehe.. Gembira pun ada, sedih pun ada.. Biasalah kehidupan kan.. Petang lepas ambil anak sekolah agama, Sha terus ke Tanjung Malim carikan Imani beg sekolah baru.. Begnya udah koyak bukan satu tapi kedua-duanya.. Untuk sekolah pagi dan petang.. Entah kenapa beg sekolah sekarang cepat benar reputnya.. Beli yang murah ke mahal ke, sama je.. Masa nak balik tu ternampak orang jual udang viral seekor RM1.. Singgahlah kejap.. Cantik-canyik udangnya.. Sha beli 2 bakul RM15.. Bolehlah buat makan 2 kali..

Inilah udangnya.. Dapat 30 ekor.. Simpan separuh..

Separuh lagu buat goreng kunyit.. Sedap.. Lama tak makan udang..

Yeah!! Berjaya beli melalui laman sesawang Popular.. Untung sebab masih boleh gunakan kad keahlian dan dapat diskaun.. Beli guna duit ePenjana.. Postage RM6 sahaja..

7 comments:

  1. wah best..bertambah koleksi buku akk...udang tu nampak sedap..hehe

    ReplyDelete
  2. kadang biar beli beg sekolah tak mahal sangat sebab kadang jangka hayatnya pun lebih kurang je...
    nampak besar-besar udangnya, semua novel yang scary tajuknya

    ReplyDelete
  3. org yg ada resdung ni hanya mampu tgk je laa masakan udang waaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. seringgit sekor kak ??? dala udang besar.. puas hati tuuu makan..

    ReplyDelete
  5. Saya tak pernah cuba lagi beli di website Popular. Mungkin boleh cuba lepas ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »