Thursday, August 13, 2020

Novel | Pemilik Hati Encik Doktor by Wan Rohayu

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang menyakitkan hati walaupun happy ending.. Menyampah sangat dengan watak hero dia.. 
Irfan ini penulis buat watak dia annoying gila.. Kalau boleh Sha memang tak nak Edlin tu bersama dengan Irfan.. Boleh pula jadikan Edlin tu sebagai satu pelarian sebab kekasih yang disukai tengah koma.. Lepas tu meminang Edlin.. Bila dah nak kahwin tinggalkan Edlin.. Lepas tu datang balik dan ugut dengan cara yang biadap sebab masih nak kahwin dengan Edlin.. Kalau Sha, memang bye bye lah.. Jantan tak guna namanya.. Hahaha.. Serius geram..

Baca dan selesai pada 11.08.2020..

Sha baca guna aplikasi PNM e-Reader..
Published 2015 by Love Novel

9 comments:

  1. huhu dah lama quit baca novel melayu. tapi tapi...banyak juga novel english yang tak baca dalam rak tu haha.

    kita singgah jap eh! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pula dah lama tak membaca novel inggeris.. hehehe

      Delete
  2. uishh org mcm ni dpt happy ending ????
    how cannn!!!!

    ReplyDelete
  3. Kalau saya pun, memang stres baca dengan watak hero macam tu. Kalau hero dah insaf tu oklah jugak.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »