Wednesday, August 12, 2020

Novel | Cengkaman Ilmu Hitam oleh Abd. Ghani Iman

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kisah sebenar yang dikongsikan penulis ini sangat bagus sebenarnya.. Cuma garapan penceritaan itu agak kurang menarik.. Namun berjaya Sha habiskan kerana ingin tahu kesudahan cerita.. Kisah mengenai seorang lelaki dan keluarganya yang dianiaya akibat salah tempat berubat.. Memang menarik sekali perkongsian yang disampaikan.. Sememangnya bila mencari tempat berubat, kena pilih pada yang betul.. Tersalah pilih bukannya makin baik tapi semakin teruk pula jadinya..

Sha baca pada 09.08.2020 dan selesai pada 10.08.2020..


Published 2003 by Utusan Publications & Distributors Sdn Bhd

4 comments:

  1. Klasik betul, lama dah novel ni kan

    ReplyDelete
  2. ni mcm klu kta p bomoh..ada bomoh yg lepas saka dia masok utk kita p berubat kerap dgn dia ..kan

    ReplyDelete
  3. Seram tak Kak Sha? Heee.. Sama la tepon kita.. Boleh bergambar sakan kan.. Hehe

    ReplyDelete
  4. Dah lama rupanya novel ni. Patut macam tak pernah nampak nama penulisnya.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »