Thursday, August 13, 2020

Wall's Paddle Pop: Caramel & Chocolate

Assalamualaikum..
Hye semua..

Pagi tadi pergi Petronas untuk isi minyak.. singgahlah kedai mesra, kononnya nak beli aiskrim peanut butter tapi ternampak aiskrim minion yang comel ini.. Hehehe.. Tengok pembungkusan dia yang ceria tu terus beli satu.. Memang sedap dan kena dengan tetak sha.. Tak terlalu manis walaupun caramel.. Warna kuning tu rasa caramel dan yang warna coklat tu rasa coklatlah.. hehehe.. Bila dua rasa tu bergabung, pergh!! Ohsem.. Harga pun tak adalah mahal sangat.. Cuma satulah, kena makan laju-laju.. Dia cepat cair.. hehehe.. Tapikan, aiskrim ini rasa dia smooth je.. Nak beli lagilah.. Melelh lak air liur sambil menaip ini.. Hahaha..

RM2 sahaja..

Comel je kan.. Masih ada bentuk minionnya..

6 comments:

  1. kak sha ni...selalu buat org terliur tau..hahahaha
    dahlah stok eskrem kat umah dah habis ni

    ReplyDelete
  2. Boleh beli banyak2
    Simpan dalam esbok

    ReplyDelete
  3. alahai minion..sayangnya nak makannnn

    ReplyDelete
  4. ada jumpa jg tp x tergerak hati nk membeli lg... tggu sha belanja kot? eh ehhh

    ReplyDelete
  5. sy beli ni untuk anak buah.. tapi sy x rasa..
    cuma yes cepat cair sngt.. adoi bersepah comot depa makan..

    ReplyDelete
  6. Rasa teringin nak makan aiskrim pula leoas baca entri Kak Sha ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »