Monday, August 10, 2020

Makanan | Moore: Cheese Cookies

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli biskut ini sebab tertarik dengan warna biru tu.. Mengancam betul.. hehehe.. Sha beli dekat kedai Eco Shop.. Nasib baiklah cheese.. Sedap dan mengujakan.. Memang menarik bila jumpa makanan yang kena dengan citarasa.. Rasanya tak pelik tapi kena sangat dengan tekak Sha.. Makan nie bersama secawan nescafe dan sebuah buku memang mengasyikkan.. Hehehe..

RM2.10 je sebungkus..

Dibungkus dalam peket kecil secara berasingan.. Ada 7 peket kecil..

Biskut dengan inti cheese yang meleleh.. sedap wei..

6 comments:

  1. murah sgt tu boleh laa cari nnt

    ReplyDelete
  2. ok. biru dia tu mmg menarik...

    ReplyDelete
  3. tak pernah nampak lagi biskut ni

    ReplyDelete
  4. Tak perasan pulak biskut ni dekat Eco Shop.. nanti Cik TK tengok betul2

    ReplyDelete
  5. ade ke..nnt nak cari juga lah kat eco dekat sini :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »