Sunday, August 16, 2020

Nescafe Caramel Macchiato

Assalamualaikum..
Hye semua..

Nampak menarik lah pula nescafe ini.. Ready to drink.. Harganya agak mahal.. sesekalikan.. Hehehe.. Sha berkenan sebab ada caramel dan warna dia kuning.. Adoilah mata.. Untuk rasa dia, pada Sha okay je.. Sebab sha memang peminat nescafe.. Semua rasa pun sha suka.. Hahaha.. Cuma yang ini agak manis sedikit dari yang lain.. Mungkin sebab ada caramel tu.. Untuk yang tak suka rasa nescafe yang pahit, mesti akan suka yang ini.. Sha beli di Kedai Mesra Petronas.. Rasanya dekat 7Eleven pun ada..

RM6.50

Buka penutup hitam itu...

Buang foil tu dan tutup balik dengan penutup hitam tadi.. Sedia untuk diminum..

6 comments:

  1. sedap! saya dah banyak kali beli, tapi dia macam overprice pun ada..huhu

    ReplyDelete
  2. Nasib baik x minat nescafe.. fuhh... klu tak terjebakkk.. haha..

    ReplyDelete
  3. pernah try & setuju...manis la. kopi sedap pahit2 kan. he he.

    ReplyDelete
  4. betul kat 7e ada..tp shida blm pernah cuba..sbb takut xpuas minum je hahaa ^_^

    ReplyDelete
  5. Tak pernah try lg sbb ada yg ckp tak sedap

    ReplyDelete
  6. dah try ms memula kuar dulu tp tu laa mcm x ngam dgn tekak sy...donno why

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »