Friday, August 14, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 66

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini buat pertama kalinya Sha rasa sangat takut.. Boleh anak dara Sha ke rumah kawan dia tanpa maklumkan dekat Sha dulu.. Jenuh mencari berpusing-pusing dekat kawasan kuarters.. Encik suami yang nak balik kampung pun, tangguh dulu.. Usaha turun naik kuarters nak mencari anak dara ini.. Sha risau dia disorokkan (sebab dah pernah ada kes) atau jatuh dalam longkang, jatuh bukit dan tak ada siapa perasan.. Adoi.. Berderau dada dibuatnya.. Dibantu kawan-kawan anak, akhirnya jumpa juga dia.. Rupanya elok je dia dekat rumah kawan sekolah di blok sebelah.. Alahai anak.. Yang menghilang tu si Imani.. Kakak nya tak nak main sebab penat.. Dah pesan main dekat blok rumah kami je.. 

Ini kisah semalam.. Dapat no pin dari Google Adsense.. Dah masukkan dah no pinnya.. Tapi duitnya belum banyak lagi untuk dicashoutkan.. hehehe..

Menu sarapan pagi hari ini.. Nasi kerabu lauk daging.. RM3 saja..

6 comments:

  1. wah dah dapat no pin adsense. tahniah kak sha, semoga dimurahkan rezeki :)

    ReplyDelete
  2. Aduhaiii..mahu tak risau tak tahu kemana.
    Alhamdulillah tahniah kak dah dapat surat cinta adsense. Semoga bertambah rezeki akak. Murah juga tu nasi kerabu RM3.

    ReplyDelete
  3. Tahniah, Kak Sha. Dah dapat no pin google adsense

    ReplyDelete
  4. Wahhh...bestnya... akak punya dah 5 tahun dah tak habis habis review...nampak sangat takde kelayakan...hahaha

    ReplyDelete
  5. Sedapnya nasi.. risau juga hilang tiba2 ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »